Suve lõpp kiskus Mastis sedapuhku suhteliselt ebamaiseks. Esiteks oli sees kosmiline kiirus ja teiseks oli tegu üpriski lennukate projektidega. Nüüd on kõigil jälle õnnelikult jalad maas. Pilk aga käib juba ringi ja otsib, kuhu edasi kihutama asuda. Üht-teist on juba silma jäänudki. Esimene ja suurem projekt oli 1. Red Bulli Lennupäev Tallinnas, mille ettevalmistamine algas juba varakevadel. Kui mitte isegi talvel. Kivi-kivi kõrvale, rida rea kõrvale ilma nõela pistmata. Nii see üritus kevade ja suve jooksul valmis sai sepitsetud. Lõpuspurt enne üritust läks ikka päris kiireks ja palavaks, et suhteliselt külm ja karastav Lennupäeva ilm mõjus mõnusa jahutusena. Vähemalt organiseerijatele. Järgmine kord aga proovime ürituse Tallinna saada ajal, mis veel T-särkides ja plätudega ringi saab liikuda.Aga üks pilt räägib paremini kui 1001 sõna. Seega leiad päris pika jutu siit.
Teine üritus oli suisa üleriikliku, et mitte öelda rahvusvahelise tähtsusega. Eesti ainus teras(alumiinium?)lindude pesa oli viimaste kuudega mehiselt paisunud. Mehiselt selles mõttes, et terve uue ja suure korpuse võrra. Nimetatud sündmuse pidulikuks tähistamiseks oli kokku kutsutud suuri ja tähtsaid mehi nii lähedalt kui kaugelt ja Masti roll oli korraldada, et nimetatud üritus võimalikult sujuvalt kulgeks ja osavõtjatele pikaks ajaks ka meelde jääks. Kliendi esindajate soojad ja mehised käepigistused ürituse lõpus andsid alust üritust kordaläinuks lugeda. Ühtlasi anti laiemale publikule teada hea uudis, et meie Tallinna Lennujaamast saab juba järgmise aasta märtsikuus Lennart Meri Tallinna Lennujaam. Ehk siis lühidalt meie Lennu Lennujaam.