Igale reklaamiagentuurile jõuab kord aastas kätte AEG. See on sama vältimatu nagu aastaaegade vahetumine nagu see, et päike tõuseb idast ja loojub läände. See on aeg, kui tuleb mõelda inimelu püsiväärtuste peale. Mõelda elu mõttele, inimsuhete olulisusele, lähedusele, soojusele ja inimkonnale laiemas plaanis.
Ühesõnaga on aeg hakata tegema jõulukaarte. Oma klientidele ja loomulikult ka iseendale. Jõulukaarditeema sarnaneb veidi allhindluskampaaniatega: ta on regulaarne, hooajaline, tema sisu ei muutu, kuid iga kord tuleb seda kuidagi uutmoodi ja vaimukalt välja öelda. Kopidele see tegelikult isegi meeldib, sest kopid on ju teatavasti üle keskmise idealistlikud ja kalduvad maailmaparandamisele. igasugused sotsiaalkamapaaniad panevad neil silmad põlema ja südame pekslema. Seepärast on igasuguste heade ja veel paremate soovide formuleerimine meeldivaks vahelduseks maisemast maisemale müügisõnumile.